sábado, 1 de octubre de 2011


“Los Sentimientos de un Poeta”

Te amo tanto ke si fuersa divina tenia
De pueder alimpyar las miradas de kada dia,
Ke se gravan en tu puerpo durante tus paseos
Miradas yenas de kovdisyos de amor i dezeos....
So un selozo ke no puedo kompartir mi gozo,
Sos regalo de los sielos ke me rendes orozo.
Siempre huites mi vida,mi alma ,mi esperansa
Me azes olvidar las penas de mi vida kansa.
Sos mi luz ke la kuala briya i siempre me gia
Me inche de enerjiya i me ilumina.
Amor mio,en mis poemas preferi no nombrarte,
Esta palavra sakra no la empleo en mi arte ,
Porke penso, kon tiempo puede piedrer su sentido
I se transforma a un biervo no sinyifikativo.
Kuando penso en ti mi sangre buye en mis venas,
Es tu amor ke sirkula,son kon karinyo yenas.
Todos los dias bivo kon tu nombre i kerensia
Para mi sos mi mundo,mi fiesta i mi egzistensia ..

Haim Vitali Sadacca
Montreal

No hay comentarios: